![]() |
|
|
|
#1 | link |
|
Junior Medlem
Ble medlem: Mar 2009
Sted: Mo i Rana
Antall takk: 1
Takket en gang i et innlegg
|
er så å si i ferd med og bestille meg en snake 8.
er det noen som har noen andre klare anbefalinger på en tilsvarende lykt i samme prisklasse? eller som har noen formening om hvorfor jeg ikke burde gå for en snake 8? |
|
|
|
|
|
#3 | link |
|
Senior Medlem
Ble medlem: Feb 2009
Sted: Bærum
Antall takk: 17
Takket 18 ganger i 4 innlegg
|
Du bygger erfaring, det kan ikke bli galt.
Kanskje.... ![]() Tror samme lov som gjelder i Kardemommeby er gyldig her; Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil. Lykke til med ditt valg.
|
|
|
#4 | link |
|
Medlem
Sted: Trondheim
Antall takk: 2
|
jeg har nettopp kjøpt den lykta du omtrent har bestilt bare at jeg har utgaven uten cannister, helt vilt og fantastisk lys.
Skal godt gjøres at du blir misfornøyd med den og ifølge de som har hatt lykta lenger enn meg så tåler den fantastisk mye juling. GO FOR IT |
|
|
|
|
|
#6 | link |
|
Senior Medlem
Ble medlem: Feb 2009
Sted: Porsgrunn
Antall takk: 18
Takket 31 ganger i 26 innlegg
|
Hva ligger i en sånn påstand mon tro?
![]() Kan man bruke lyktehodet som hammer? ![]() Skal man ha en primærlyt til +/- 10k så er det liksom ikke noe poeng å spare på hundrelappene IMO. EDIT: Dessuten delrin tåler saltvann bedre enn ALU.
Sist endret av EspenB : 10-03-2010 kl 09:21 |
|
|
|
|
|
#7 | link | |
|
Junior Medlem
Sted: Mo i Rana
Antall takk: 1
|
Sitat:
å prisen halcyon explorer hid kontra snake 8?? er? |
|
|
|
|
|
|
#8 | link |
|
Medlem
Sted: Trondheim
Antall takk: 2
|
i en slik påstand som at ei dykkerlykt tåler juling vil jeg mene det dreier seg om rulling i fjæresteiner med mye bølger og dunking inn i berg under klatring opp og ned til sjøen samt mye annen juling den eventuelt måtte få i dykkerkasser og slikt.
Jeg vil på det sterkeste fraråde deg å bruke lykta di eller noen annens til hammer . Har ikke prøvd hid jeg men mener å ha hørt at de ikke tåler så mye juling, men de har jo også et kjempeflott lys. Vil også få legge til at du kan få kjøpt dragonsub 8 led uten cannister til ca 6000 laken og det er vel under halve prisen for den billigste halcyonlykta. brenntiden vil selvfølgelig bli kortere men du kan uten problem gjennomføre to stk timesdykk uten lading med full guffe. Sist endret av krogstad72 : 10-03-2010 kl 09:43 |
|
|
|
![]() |
| Merker |
| led, lykt, ny lykt, snake 8, utstyr |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|