![]() |
|
|
|||||||
| Produktnytt Her kan firmaer legge ut dykkerelaterte produktnyheter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | link |
|
Senior Medlem
Ble medlem: Feb 2009
Sted: Oslo
Antall takk: 13
Takket 38 ganger i 32 innlegg
|
Halcyon sitt nyutviklete Cinch™ system for justering av seletøy har fått mye oppmerksomhet både blant norske og utenlandske dykkere.
Uten å ødelegge integriteten i "one piece webbing" seletøyet gir det full mulighet til å enkelt løse ut og stramme opp seletøyet på land, på overflaten og under vann for de som har slike ønsker . Mange vil oppleve at det gjør av- og påkledning enda enklere. Cinch™ ble lansert sammen med enkeltflaskevingesystemet Infinity, men er nå også tilgjengelig for vingesystemene designet for bruk med dobbeltsett. I en begrenset introduksjonsperiode selger vi Halcyon Evolve Cinch™ MC Systemer uten noe tillegg for Cinch™ oppgraderingen. For de som allerede har et Evolve vingesystem kan Halcyon Cinch oppgraderings kit kjøpes separat. Fredrik www.fue.no
|
|
|
|
#2 | link |
|
Senior Medlem
Ble medlem: Mar 2009
Sted: Vesterålen
Antall takk: 4
Takket en gang i et innlegg
|
Noen som har dykket med disse å kan si noe om den praktiske bruken.
vil cinchen fungere utmerket etter x antall hundre , eller vil den bli tregere å stramme/løse? Lambi |
|
|
|
|
|
#3 | link | |
|
Senior Medlem
Ble medlem: Feb 2009
Sted: Oslo
Antall takk: 13
Takket 38 ganger i 32 innlegg
|
Sitat:
Eneste jeg kan tenke meg relatert til noe rundt spørsmålet du stiller er at Cinch™ greien burde få selve harnesswebbingen til å leve enda lengre siden belastningen rundt de to plassene webbingen tres gjennom i nedkant av bakplaten blir lavere og ikke konsentrert på ett og samme sted gang etter gang. Foreløpig har ikke jeg hatt brukt for å bytte ut harnesswebbing på standardløsningen, så noe mer presist enn "lenge" kan jeg ikke anslå det til I forhold til praktisk bruk så kan jeg ikke si så mye mer spennende om det enn bilder/video viser. Du drar magebeltet på skrått oppover og det strammes opp, og om du skyver seletøyet på skrått opp og fram så løsnes det. Fredrik
|
|
|
![]() |
| Merker |
| cinch™, evolve, fue.no, halcyon |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|