![]() |
|
|
|||||||
| Artikler Her kan brukerne på Dykkeprat poste egne artikler. |
![]() |
|
Artikkelverktøy | Visningsmoduser |
|
Publisert av kta
07-10-2009 |
||||||||||
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Disse brukerne takker for dette innlegget:
|
|
By
kta
on
07-10-2009, 10:36
|
|
En del, men inte så väldigt mycket. Handskarna kostade en hundralapp, likaså latexmanschetterna och kanske 150 för lim och cotol (som räcker till flera par) - säg 250 kronor totalt, vilket är ungefär hälften av vad orginal kostar.
Men ifall man köper 10-pack så kostar handskarna ca 35 svenska kronor, och jag kan tänka mig att priset på manschetter och lim borde gå ner ifall man köper i bulk. |
|
By
Bjørn Håvard
on
07-10-2009, 10:42
|
|
Jeg syns det er kjempeflott at enkelt gidder å lage slike steg for steg anvisninger.
Jeg er alt for lat, syns det er greit med de som er ferdig. Skjønner at det kan være nyttig om man plukker og piller på "ting". |
|
By
Bernie
on
07-10-2009, 11:19
|
|
|
Sitat:
![]() Enhver skikkelig DIYer har selvfølgelig Aquasure, Cotol og sandpapir liggende. Og sansynligheten for at man har grei tilgang på tomme 1,5l flasker er også stor. Da ender prisen opp på 153,- En ekte DIYer vil da bruke denne lave prisen som et godt argument for hvor mye man sparer på å ha litt verktøy og utstyr for å kunne fikse selv. Og denne innsparingen rettferdiggjør alle impulskjøp av verktøy etc. når man var på Clas Ohlson for å kjøpe hansker. Og disse innkjøpene vil selvfølgelig overstige 495,- alene .Mvh Bernt |
|
|
By
opheim
on
07-10-2009, 11:29
|
|
|
Sitat:
Men jeg var jo i det snille hjørnet og ikke la til ekstra for tøystykket, plastbeholderen og penselen (som jo følger med i cotol-pakken, eller hvis du kjøper den nye 2-pack micro-aquasure'n som fue har fått inn... )- h |
|
![]() |
| Merker |
| aqua sure, cotol, diy, latex, nordic blue, tørrhansker |
| Artikkelverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|